wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt !!!!











Dziś 24 grudnia czyli moje ulubione święto-
Wigilia Bożego Narodzenia :D











Z tej okazji chcę wam życzyć ...





  ... dużo zdrowia, <ja dalej chora...>








radości,prawdziwych przyjaciół,miłości,koncertu 1D w Polsce i spełnienia marzeń ♥ :D Okeey nie jestem mistrzem składania życzeń świątecznych więc wstawię takie ładne,znalezione w internecie :)







Idzie Mikołaj, niewesołą ma minę,
Że musi do Ciebie przychodzić kominem.
Więc gdym go spotkał, jakby raził go prąd,
Dał prezent i życzył Ci
Wesołych Świąt!












                                                                                                                                                                              Pewnie macie już pięknie wystrojone choinki,pod którymi mam nadzieję znajdziecie pełno prezentów :D







       Taką choinką bym nie pogardziła *-*







           W końcu wszystkie jesteśmy bardzo grzeczne jak to na Directioners przystało ;)














Trochę smutno,że nie ma śniegu :( Ale w świętach najważniejsza jest przecież ta cudowna rodzinna

atmosfera,prawda? :)










Także....












No i przy okazję życzę też Szczęśliwego Nowego Roku! :D Żeby był jeszcze lepszy od tego :)













                   No i oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji 22 urodzin Louis'a ♥♥♥











Kocham was ♥

8 komentarzy:

  1. tobie też wesołych świąt, żeby sie spełniły twoje marzenia i pijanego sylwka xd ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóżnione wzajemnie <3


    ¦ http://uwierzmimimowszystko.blogspot.com/
    ¦ http://ostatni-wdech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I tobie także życzę SPÓŹNIONYCH Wesołych Świąt xD

    http://onewayoranother-one-direction.blogspot.com/

    P.S. Przepraszam za brak komentowania poprzednich rozdziałów, ale niestety nie miałam zbytnio czasu, ale już powoli wszystko nadrabiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za cudowny, przemiły i niebywały komentarz na moim blogu! Jeszcze nikt nie powiedział o nim tylu cudownych słów! Szczęśliwego Nowego Roku kochanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem tu na Twoje pytanie, jak chcesz i masz twittera to możesz też tam mnie się pytać ja jestem @charlotta037 :)
      Co do punktów to dokładnie nie wiem, bo nie były mi potrzebne do liceum, ale mogę Ci powiedzieć że z polskiego miałam 88%, z matmy 80%, a z przyrodniczych 60% :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Rozdział pojawi się w niedzielę albo w poniedziałek bo miałam małe problemy z internetem :)

      Usuń
  6. Cześć!
    Wreszcie nadrobiłam zaległości i muszę ci powiedzieć, że kocham twoje opowiadanie!<3
    Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału :D
    Nominowałam cię do Liebster Award ! więcej informacji na http://i-believe-ican-fly.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń