poniedziałek, 10 listopada 2014

Przepraszam



Heej kochane :) 
O mój Boże nie było mnie tutaj ponad dwa miesiące! Wiedziałam,że minęło duużo czasu od ostatniej notki,ale nie sądziłam,że to już DWA MIESIĄCE o,o 
Okay nie przedłużając.
Nie było mnie tak długo i właściwie zostawiłam was bez żadnego wyjaśnienia,za co ogromnie przepraszam.
Na serio jest mi tak jakoś źle z tego powodu :( Przepraszam,że musiałyście tyle czekać (powiem wam,że nawet się nie spodziewałam,że jeszcze tu ktokolwiek jest,a jednak).
Ostatnio dostałam kilka pytań o nowy rozdział tu na blogu,na Twitterze,na drugim blogu...wszędzie.A więc już wyjaśniam:
TAK,ŻYJĘ
NIE,NIE ZAPOMNIAŁAM O BLOGU
NIE MAM POJĘCIA KIEDY KOLEJNY ROZDZIAŁ
NIE USUWAM BLOGA,NIE KOŃCZĘ,NIE ZAWIESZAM 
Nie chcę wam podawać dokładnej daty nowego rozdziału np.w sobotę itd. bo najnormalniej w świecie nie wiem czy się wyrobię na weekend ,a nie chcę wam mieszać w głowach.Aktualnie nie mam nic,ani jednego zdania kolejnego rozdziału,za to 3 testy,4 kartkówki i zadań w cholerę.
Najpierw nie dodawałam z powodu braku czasu.Wiecie nowa szkoła,klasa,nauczyciele itd ale potem miałam go jeszcze mniej na cokolwiek.Nie jestem osobą,która siedzi całymi dniami z głową w książkach,ale inaczej się nie da.Potem miałam małe problemy ze zdrowiem,niby nic poważnego,ale był okres gdzie codziennie jeździłam po lekarzach.Czas mijał,a razem z nim przyjemność i ochota na pisanie DL.Tak miałam chwilę zawahania,gdy chciałam zakończyć bloga,ale nie zrobię tego.Stwierdziłam,że skoro jeszcze ktoś tutaj zagląda to nie mogę go zastawić z niewiedzą kim jest "x" ;) Także napisze tego bloga do końca.I tak zostały już chyba tylko 4 rozdziały i epilog.
Matko,ale sie rozpisałam...Obiecuję wam,że do końca roku skończę już Diry Liars i dowiecie się wszystkiego :) Postaram się dodać kolejny rozdział jak najszybciej,nawet w przyszłym tygodniu(poniedziałek/wtorek)!Ale nie obiecuję,że pojawi się na pewno bo mam jeszcze projekt na WOK,którego nawet nie zaczęłam,ale postaram się :)
Na koniec przepraszam was!Na prawdę bardzo,bardzo,bardzo was przepraszam,że tyle czekałyście.Mam nadzieję,że nie gniewacie się tak bardzo? :) 


Kocham was i do następnego :** 

4 komentarze:

  1. Rozumiem Cię bardzo dobrze tez nie mam czasu żeby czytać wszystkie blogi bo mam dużo nauki i w ogóle nowa szkoła nowi nauczyciele aż mi się już nie chce chodzić do tej szkoły ale będę czytać twojego bloga czekam na next
    Gabrysia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No więc...ja ta z TT @Malikoowaxd :) Ciesze się że dodałaś notkę i że nas nie zostawiasz. Czekam na nexta i życzę weny :)xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń